Dyfuzja innowacji
Narodowe Centrum KulturyRok wydania: 2024
ISBN: 978-83-7982-428-1
Oprawa: twarda
Ilość stron: 712
Wymiary: 160 x 235
Dostępność: Na półce
74.00 zł
Pierwsze polskie wydanie najważniejszej publikacji poświęconej tematyce rozpowszechniania nowych idei i pomysłów. Everett M. Rogers wyjaśnia, w jaki sposób innowacje rozprzestrzeniały się za pośrednictwem wybranych kanałów komunikacji.
Książka stanowi klasyczną pozycję nie tylko dla badaczy społecznych, ale również
wśród ekspertów z dziedziny foresightu.
Nowość innowacji nie oznacza tylko związanej z nią nowej wiedzy. Ktoś mógł wiedzieć o innowacji już od jakiegoś czasu, ale nie zajął wobec niej pozytywnej ani negatywnej postawy, nie przyjął jej ani nie odrzucił. „Nowość” innowacji można więc wyrazić w kategoriach wiedzy, postawy albo decyzji o jej przyjęciu.
Everett M. Rogers
Dzieło Rogersa stara się odpowiedzieć na wiele pytań, które w globalnym świecie stawiane są nie tylko przez naukowców, ale też wszystkich z uwagą przyglądających się zmianom zachodzącym w rzeczywistości. Dlaczego jedne tendencje, nowinki, pomysły przyjmują się, inne – sprawiające wrażenie absolutnie odkrywczych, nowatorskich i przełomowych – blakną, są zapominane czy wręcz odrzucane? Co ma na to wpływ? Czy można wypracować algorytm takiego działania? Jakie etapy i jakie czynniki na poszczególnych etapach decydują o powodzeniu innowacji bądź jej fiasku?
Rafał Wiśniewski
Książka stanowi klasyczną pozycję nie tylko dla badaczy społecznych, ale również
wśród ekspertów z dziedziny foresightu.
Nowość innowacji nie oznacza tylko związanej z nią nowej wiedzy. Ktoś mógł wiedzieć o innowacji już od jakiegoś czasu, ale nie zajął wobec niej pozytywnej ani negatywnej postawy, nie przyjął jej ani nie odrzucił. „Nowość” innowacji można więc wyrazić w kategoriach wiedzy, postawy albo decyzji o jej przyjęciu.
Everett M. Rogers
Dzieło Rogersa stara się odpowiedzieć na wiele pytań, które w globalnym świecie stawiane są nie tylko przez naukowców, ale też wszystkich z uwagą przyglądających się zmianom zachodzącym w rzeczywistości. Dlaczego jedne tendencje, nowinki, pomysły przyjmują się, inne – sprawiające wrażenie absolutnie odkrywczych, nowatorskich i przełomowych – blakną, są zapominane czy wręcz odrzucane? Co ma na to wpływ? Czy można wypracować algorytm takiego działania? Jakie etapy i jakie czynniki na poszczególnych etapach decydują o powodzeniu innowacji bądź jej fiasku?
Rafał Wiśniewski
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Historia narodu niemieckiego a dzieło Marcina Lutra. Tom I
• Bałkany 1912-1913
• Bitwa pod Monte Cassino 1944/łamigłówki
• Barcelona stolica Polski
• O cywilizacji, władzy i prawach polskich
• COP Centralny Okręg Przemysłowy 1936-1939
• Beskid bez kitu
• Obraz struktury społecznej w świetle źródeł archeologicznych w pradziejach i średniowieczu
• Pożydowskie. Niewygodna pamięć
• Stacja Ostpreussen
• Bałkany 1912-1913
• Bitwa pod Monte Cassino 1944/łamigłówki
• Barcelona stolica Polski
• O cywilizacji, władzy i prawach polskich
• COP Centralny Okręg Przemysłowy 1936-1939
• Beskid bez kitu
• Obraz struktury społecznej w świetle źródeł archeologicznych w pradziejach i średniowieczu
• Pożydowskie. Niewygodna pamięć
• Stacja Ostpreussen