Samochód Polski Fiat Łazik 508 III W
ZP WydawnictwoRok wydania: 2011
Seria: TBiU
ISBN: 978-83-633240-2-5
Oprawa: miękka
Ilość stron: 42
Wymiary: 185 x 230
Dostępność: Na półce
16.40 zł
Łazik 508 III W miał być nieskomplikowanym autem opartym na podwoziu Polskiego Fiata 508 III. Pierwszego Łazika skonstruował inżynier Mieczysław Świerczewski w 1935 roku. Przed oddaniem go do masowej produkcji, dokonano jeszcze paru ulepszeń.
Łaziki były używane podczas kampanii wrześniowej, a niektóre egzemplarze przetrwały do czasów PRL-u.
Praca opisuje historię produkcji i zastosowania Polskiego Fiata Łazik 508 III W. Zawiera też wiele zdjęć auta i szereg danych technicznych.
Łaziki były używane podczas kampanii wrześniowej, a niektóre egzemplarze przetrwały do czasów PRL-u.
Praca opisuje historię produkcji i zastosowania Polskiego Fiata Łazik 508 III W. Zawiera też wiele zdjęć auta i szereg danych technicznych.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• 224 Śmigłowiec bojowy Mi-24/Mi-35
• Samolot bombowy PZL. 37 Łoś
• Pojazdy mechaniczne Wojska Polskiego 1939
• Archeologia Wojenna tom 2
• Katalog części zamiennych FSO Warszawa 204/204P. Powstanie i rozwój konstrukcji samochodu Warszawa
• Ciężka haubica polowa 15 cm s.F.H. 18
• 377 Pojazdy Wojska Polskiego Plan Pack vol. V
• Podziemne tajemnice III Rzeszy na Dolnym Śląsku
• Pijana wojna
• Konewka i Jeleń. Niemieckie stanowisko dowodzenia Anlage Mitte
• Samolot bombowy PZL. 37 Łoś
• Pojazdy mechaniczne Wojska Polskiego 1939
• Archeologia Wojenna tom 2
• Katalog części zamiennych FSO Warszawa 204/204P. Powstanie i rozwój konstrukcji samochodu Warszawa
• Ciężka haubica polowa 15 cm s.F.H. 18
• 377 Pojazdy Wojska Polskiego Plan Pack vol. V
• Podziemne tajemnice III Rzeszy na Dolnym Śląsku
• Pijana wojna
• Konewka i Jeleń. Niemieckie stanowisko dowodzenia Anlage Mitte