


Niezwykłe początki znanych firm
PWNRok wydania: 2015
ISBN: 978-83-01-181-86-4
Oprawa: miękka
Ilość stron: 221
Wymiary: 145 x 210
Dostępność: Niedostępna
39.99 zł
Praca Sergiusza Prokurata przybliża historie powstania marek takich firm jak: Kodak, Coca-Cola, Gillette, Wrigley, Cadbury, H.J.Heinz, Johnson&Johnson, J.P.Morgan, oraz tłumaczy w jaki sposób stały się globalnie rozpoznawalne. Nazwiska właścicieli tych firm są symbolem gigantycznych korporacji - autor pracy podkreśla, że warto jednak pamiętać, że tworzyli je ludzie z krwi i kości, z własnymi problemami i marzeniami.
Klienci, którzy oglądali tą książkę oglądali także:
• Niezwykłe miejsca w Polsce - przewodnik
• Nikt nie zna wszystkich jej imion
• Ostkrieg
• Nieść wiarę i nadzieję na obcej ziemi
• Na straży ładu i bezpieczeństwa
• Kursk 1943. Niemieckie spojrzenie
• Napoleon Wielki
• Moskwa Noir
• Archeologia polska i jej czasy
• Korpus oficerski wojska polskiego w drugiej połowie XVII wieku
• Nikt nie zna wszystkich jej imion
• Ostkrieg
• Nieść wiarę i nadzieję na obcej ziemi
• Na straży ładu i bezpieczeństwa
• Kursk 1943. Niemieckie spojrzenie
• Napoleon Wielki
• Moskwa Noir
• Archeologia polska i jej czasy
• Korpus oficerski wojska polskiego w drugiej połowie XVII wieku
Recenzje
Brak recenzji tej pozycji |