książki historyczne
Oferta wydawnictwaPolecamy w sieciKatalog do pobrania

Kategoria polityka i ideologia
Okres historyczny przekrojowe
Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku

Nakład wyczerpany!

Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku

Habielski R. Wyd. Akademickie i Profesjonalne
Rok wydania: 2009
Seria: edukacja medialna
ISBN: 978-83-608-0750-7

Oprawa: miękka
Ilość stron: 410
Wymiary: 160 x 230

Dostępność: Niedostępna

49.00 zł


Polityczna historia mediów to nie tylko polityka medialna oraz ustrojowe i prawne warunki ich funkcjonowania. To dzieje poszczególnych tytułów, stacji radiowych i telewizyjnych, relacje między nimi oraz doświadczenia organizacji dziennikarskich - ich status i zakres samodzielności. To treść mediów i wartości, do których się odwoływały, a także przekonania i okoliczności działania wydawców i dziennikarzy, ich związki ze światem polityki, przynależność do partii i innych gremiów politycznych. Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku jest pierwszym całościowym wykładem poświęconym związkom polskich mediów i polityki na przestrzeni XX wieku.



Recenzje

Brak recenzji tej pozycji

Wystaw swoją:

Nick
Recenzja

Oferta wydawnictwa Polecamy w sieci Katalog do pobrania